דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינוי תפיסת עיצוב 

מאת    [ 16/04/2009 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 1694 פעמים ]

חדרי שינה- שינוי תפיסת עיצוב
חדרי שינה משנים את התפיסה העיצובית שלהם בהתאם לשימושים החדשים הנכנסים אליהם. חדרי שינה כבר מזמן אינם רק מקום לשינה והחלפת בגדים אלא מתפקדים בנוסף כיחידת בידור רוגע לכל המשפחה.
חדרי שינה בחללים גדולים משנים את אופיים הפשוט והביתי וזוכים למראה אלגנטי ומהודר. קיימת הקפדה רבה על עיצוב שמשאיר את חדרי השינה מסודרים וייצוגיים יותר. חדרי שינה הופכים להיות חלל מעוצב לא פחות מסלון הבית.
חדרי השינה עוברים שינוי תפיסה עיצובית: כעת הם מקום שינה ומקום לבלות בו.
תרבות הפנאי שהולכת ומתפתחת מכניסה לחדרי פונקציות חדשות שניתן לקיימן מבין הסדינים כגון, צפייה בטלוויזיה, האזנה למוסיקה טובה, ואף עבודה עיסוק במחשב. בנוסף, הנוחות,היא אחד הגורמים שעליהם מושם דגש רב בעיצוב בכלל, ובעיצוב חדרי שינה בפרט. נוחות בחדרי שינה מתאפשרת בזכות השארת מקום רב לתנועיות חופשית , כלומר משאירים את חדר השינה כשהם אינם עמוסים בפרטי ריהוט רבים. "קלילות" היא שם המשחק, לא עוד מיטות מאסיביות הנראות כמו גושים חסרי חן, אלא, מיטות במראה קליל הנראות כעת כמו משטחים אופקיים דקים ובעלי עידון רב, שנשענים על רגלי עץ או מתכת דקיקות ופשוטות קו. עיצובי מיטות לחדרי שינה מבוססים על קווים נקיים, רכים ומעוגלים, ועל גימורים מוקפדים. עיטורים אם נעשים בגישה מרומזת ואומנותית. שינוי תפיסה נוסף בחדרי שינה הוא הכנסת משענות הגב למיטות, משענות הגב מפשרות צפייה נוחה בטלוויזיה הישענות לצורך קריאה ועוד. קיימת מגמה של שילוב ריפודים במשענות, מה שמעניק לחדרי השינה, כתמי צבע מוסיפים רבות. כיום , מוכנסות לחדר השינה יחידות ניידות כפתרונות אחסון ציוד ובגדים, יחידות אלו ניתן לא רק להזיז מצד לצד.
תחום נוסף בעולם חדרי השינה הוא המיטות המתכווננות. אלו מיטות משוכללות המעניקות לא רק פינוק אלא גם פתרונות בריאות מתקדמים העונים על בעיות שנוצרות עקב אורח חיינו המתאפיין בישיבה רבה ומתח. מנגנונים חשמליים במיטות, כוללים מערכת זיכרון, שמאפשרת לכוונון את המזרון על פי אזורי גוף המועדים למיחושים ובעיות. בנוסף ישנן מיטות שמשלבות בתוכן מנגנוני עיסוי לכתפיים, לגב ולרגליים.
תחום המזרונים לחדרי שינה גם הוא מתפתח, המזרנים החדישים גמישים יותר ומצוידים בדרגות קושי משתנות, קפיצים מבודדים המונעים תחושת תזוזה של המיטה, ועוד.
חדרי השינה הופכים להיות אישיים יותר במובן זה שפרטי הריהוט שבהן מותאמים באופן מושלם לצרכים המיוחדים שלכם. אתם הן אלו שמעצבים את חדרי השינה שלכם ויכולים להפוך אותם לחלל שעונה על דרישותיכם הם המובן הטכני והן הנפשי.
קיימים דגשים על עיצובים שמעניקים תחשה של מרחב ונקיון, חדרי שינה אינם עמוסים עוד בפרטים אלא נשארים ריקים כשהם מסתמכים על פתרונות אחסון מוצנעים.
לסיום , אתייחס לסוגיית הצבעים בחדרי שינה. מומלץ שיהיו בעלי גוונים בהירים כמו תכלת, ירוק או באזי. ידוע כי צהוב הוא צבע שאינו מפחית את העייפות, אך מעלה לנו את מצב הרוח. קירות לבנים בחדרי שינה יכולים לגרות לבעיות שינה.
תאורה בחברי שינה אף היא עולם של פתרונות חכמים לכל שימוש מתבקש. גופי התאורה משפיעים רבות על הנעשה בחדרי השינה, היא מספקת אווירה, ומאפשרות שימשו נוח באלמנטים השונים המוצבים בחלל. גופי התאורה הקיימים בעלי עיצובים מרשימים ופורצי דרך ויכולים לתת את ה"פיניש, המתבקש בתהליך העיצוב.







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב